17 Ocak 2012 Salı

BANA BEBEĞİM DE ANNEEE!

Benim küçük tatlı şirin bebeğim büyüdü ve her geçen gün de büyümekte. Şimdiden ''ben küçükkken buna ne derdim anne, şuna ne derdim anne'' diye sorup duruyor. Ama aynı zamanda da artık büyümek istemiyormuş küçük hanım.
''Öyle tatlısın ki Ayşe Selin! ''dediğim de ''Biliyorum, biliyorum. Zaten ben bir prensesim anne, unuttun mu yoksa'' diye cevap verip beni güldüren küçük bir melek O.
Benimle evcilik oynarken ''hadi bana babanız ne iş yapıyo diye sor anne'' dediğinde parmağını yanağı yerine burnuna koyup,birazda düşündükten sonra verdiği cevap şu; ''ımm ımm kablocu!'' deyip bana kahkaha attıran evimizin neşe kaynağı O.
Birde bu ara sürekli büyümek istemediğini dile getiriyo, neden diye sorduğumda ise ''çünkü ben hep senin yanında olmak istiyorumda ondan anne!'' diyip beni duygulandırıyor.
Ona sürekli bebeğim, akıllı kızım, diye hitap etmemi istiyor. Ayşe Selin dediğimde ''bana bebeğim de annee!'' diye beni uyarıyor. Sevgi arsızı kızım benim.
Tohum ekmek istediğini söyledi, yani tohumları çok merak ediyormuş ben de ona tohumları yani fasulyeleri pamuğun arasına ekip nasıl büyütebileceğimizi gösterdim. Mutlu oldu,hergün gidip ''tohumlar büyümüş anne, gel gel bak'' diyip kontrol ediyor.
İyi ki varsın kızım iyi ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder